Jump to content
News Ticker
  • New servers:
  • Factorio
  • ARK - Ragnarok
  • ARK - The Center
  • Minecraft New Tekkit
Sign in to follow this  
Kvacken

Ny tröska med STORT bord

Vill du ha denna tröska med stort bord?  

2 members have voted

1. 1. Vill du ha denna tröska med stort bord?

• Ja
      0
    • Nej
      2

Recommended Posts

Jag gillar kartan och årstiderna nu för att de sätter lite fart på grejerna. Inget står still, utan man måste göra det. 

Sedan hittade jag denna tröska och startar en diskussion om de är några fler som är intresserad av den på servern ?

värkar vara rätt nice men nackdelen är att skördebordet är väldigt stor och tycker det blir (oseriöst) med det bordet när man ska försöka spela så seriöst som möjligt :/ och att ha den som gör balar efter den ser effektivt ut men som sakt ännu en Oseriös grej :/ om nu ska försöka gå göra så seriöst som möjligt :/ så jag röstar tyvärr ner det // huntermp42

Japp jag får säga lite samma som hunter där, denna frågan har vart uppe innan och vi skippade stora bordet just för att de blev problem med att tömma tröskan och klumpigt att ta sig runt på åkrarna med så stort bord, därav att jag fixade de mindre bordet med högre skördhasstighet.

Jag måste dock säga att jag gillar balpressen efteråt!! riktigt nice! går det inte att ha det orginal??

Kan även tillägga att det diskuterade lite igår om att leta upp en ny Trösk modd där vi letar upp en vanlig tröska där vi moddar bordet så detta tröskar snabbare som det vi redan har som ett alternativ. Så vi får fler val på tröskor

Sign in to follow this